TARIFE SERII SEZON ESTIVAL 2016
VALORI BILETE
1 PACHET include costuri/servicii pentru 2 persoane adulte sau 1 persoana in regim de single
N.B tarifele se aplica si pentru 10 sau 12 nopti in mod proportional, tinandu-se cont de diferente in cazul modificarilor de pret la schimbarea perioadelor tarifare
Pac . 1 persoana se aplica in cazul cazarilor in regim single
ATENTIE : REGULILE DE REZERVARE, ACHITARE AVANS , COSTURI SUPLIMENTARE NEINCLUSE PRETUL BILETULUI SE REGASESC IN ANEXA 2 LA PREZENTELE TARIFE
serii 6 nopti |
ziua sosirii |
ziua plecarii |
PACHET 1
|
PACHET 2
|
PACHET 3
|
|
SERIA |
A |
B |
C |
(caz+md+d+c)6 NOPTI |
(caz+md+d)6 NOPTI |
(caz+md+c)6 NOPTI |
I |
01.06-07.06 |
02.06-08.06 |
03.06-09.06 |
2 PERSOANE
|
2 PERSOANE
|
2 PERSOANE
|
II |
07.06-13.06 |
08.06-14.06 |
09.06-15.06 |
|||
III |
13.06-19.06 |
14.06-20.06 |
15.06-21.06 |
|||
IV |
19.06-25.06 |
20.06-26.06 |
21.06-27.06 |
|||
V |
25.06-01.07 |
26.06-02.07 |
27.06-03.07 |
|||
VI |
01.07-07.07 |
02.07-08.07 |
03.07-09.07 |
2 PERSOANE
|
2 PERSOANE
|
2 PERSOANE
|
VII |
07.07-13.07 |
08.07-14.07 |
09.07-15.07 |
|||
VIII |
13.07-19.07 |
14.07-20.07 |
15.07-21.07 |
2 PERSOANE
|
2 PERSOANE
|
2 PERSOANE
|
IX |
19.07-25.07 |
20.07-26.07 |
21.07-27.07 |
|||
X |
25.07-31.07 |
26.07-01.08 |
27.07-02.08 |
|||
XI |
31.07-06.08 |
01.08-07.08 |
02.08-08.08 |
|||
XII |
06.08-12.08 |
07.08-13.08 |
08.08-14.08 |
|||
XIII |
12.08-18.08 |
13.08-19.08 |
14.08-20.08 |
|||
XIV |
18.08-24.08 |
19.08-25.08 |
20.08-26.08 |
2 PERSOANE
|
2 PERSOANE
|
2 PERSOANE
|
XV |
24.08-30.08 |
25.08-31.08 |
26.08-01.09 |
|||
XVI |
30.08-05.09 |
31.08-06.09 |
01.09-07.09 |
2 PERSOANE
|
2 PERSOANE
|
2 PERSOANE
|
XVII |
05.09-11.09 |
06.09-12.09 |
07.09-13.09 |
|||
XVIII |
11.09-17.09 |
12.09-18.09 |
13.09-19.09 |
|||
XIX |
17.09-23.09 |
18.09-24.09 |
19.09-25.09 |
|||
XX |
23.09-29.09 |
24.09-30.09 |
25.09-01.10 |
ANEXA 2
-
REGULI DE REZERVARE :
-
a. Pentru rezervare ferma se achita un avans de 500 RON in termen de 15 zile de la data transmiterii de catre complexa confirmarii disponibilitatii rezervarii. Termenul de 15 zile inseamna durata de timp in care suma avansului a fost confirmata ca intrata in contul Complexului. Rugam verificati confirmarea dupa efectuarea platii avansului.
-
b. Neplata avansului nu garanteaza rezervarea ferma a biletelor solicitate si confirmate ca disponibile.
-
c. Pentru copii minori peste varsta de 8 ani (inclusiv) este obligatorie inchirierea unui pat pliant conform tarif.
-
d. Sejurul standard este de 6 nopti. Se pot angaja si perioade de 10/12 nopti care pot fi confirmate in avans. Acestea au prioritatePentru perioade mai scurte de 6 sau 10/12 nopti confirmarile se vor da in functie de locurile ramase disponibile
-
-
REGULI DE RAMBURSARE SI SCUTIRI
-
a. Rambursarea avansului este posibila cu anuntarea in scris a renuntarii la rezervare cu 15 zile lucratoare inainte de inceperea sejurului angajat.
-
b. Pentru scutirea de taxa de statiune, pensionarii si studentii vor trebui sa prezinte cuponul de pensie sau carnetul de student.
-
c. In cazul renuntarii la servicii (bilete) in timpul sejurului NU se va rambursa contravaloarea serviciilor angajate.
-
SERVICII NEINCLUSE IN PRET BILET (COSTURI SI TARIFE SUPLIMENTARE)
-
TARIF SUPLIMENTAR CAZARE CAMERA CONFORT SPORIT – 60 RON/NOAPTE
( pat dublu + canapea extensibila pentru 2 persoane)
-
N.B.In situatia rezervarii si confirmarii cazarii in camera tripla, NU SE APLICA TARIFUL SUPLIMENTAR de la punctul 4.
-
TARIF SUPLIMENTAR INCHIRIERE PAT PLIANT – 30 RON/noapte
-
TARIF MASA OCAZIONALA ( dejun sau cina) – 35 RON/persoana
-
TARIF MIC DEJUN OCAZIONAL – 10 RON/persoana
-
TARIF MASA PORTIE COPIL:
MD+D+C 40 RON/persoana
MD+D 30 RON/persoana
MD+C30 RON/persoana
-
SERVICII SUPLIMENTARE FARA PLATA (GRATUITE) INCLUSE IN TARIFE
Accesul la piscina complexului: utilizarea chaise longue-ului gratuit;
Parcarea gratuită, în condiții de siguranță, în limita locurilor disponibile;
Teren de joacă pentru copii;
Teren sport multifuncțional (bitum);
Păstrarea obiectelor de valoare și a sumelor de bani aparținând clientului în seiful recepției;
Păstrarea bagajelor clienților în cazul în care aceștia nu dispun de mijloace de transport imediat după eliberarea camerei repartizate;
Furnizarea de informații: informații despre hotel, informații despre serviciile hotelului, despre tarife, informații despre mijloacele de transport , informatii despre obiectivele turistice si cabinetele medicale din apropiere;
În situațiile unor solicitări exprese: fier de călcat, uscător de păr, iar în limita posibilităților, rezervarea de camere preferențiale solicitate de clienti.
Comments are Closed